söndag 25 november 2007

Vår första träff

Idag har vi haft vår första träff. Nitton scrapsugna tjejer intog Serresjöskolan klockan elva. Under dagen kunde man om man ville medverka i en tävling efter skiss och en utmaning där man skulle använda minst 4 olika mönstrade spilllbitar och minst två dekorationer.

Alla kom igång snabbt. Här ser vi Lotta, Emma och Marianne.

Matpaus...

Full aktivitet....

Cilla monterar bokstäver.

Karin i full gång och chalkar.

Maria blev lycklig vinnare skisstävlingen. Priset var sponsrat av Söderslätts Bok & Papper.

Susanne blev tvåa i skisstävlingen och fick ett pris skänkt av Scrapaddicted.

Annica fick flest röster i utmaningen och fick ett pris skänkt av Scrapshopen.

Karin blev tvåa i utmaningen och hennes pris var skänkt av Expert Foto.
Nästa träff är den 3 februari. Ni som missade träffen idag kan skicka ett mail till gislovstraffen@hotmail.com så hamnar ni på vår maillista och får inbjudan till framtida träffar.

5 kommentarer:

Karin sa...

Det var snabbt ni fick ut de här fotona!!! Kristina och jag tackar för en super-trevlig dag. Vi var helnöjda när vi åkte hem.
Kram, Karin

Susanne H / snuffehar sa...

Tack för en mycket trevlig dag med fint arrangemang och trevligt sällskap. Jag är helnöjd med min dag!
Kramar Susanne

Eva Jönsson sa...

Stort TACK till er som fixade denna träffen, och inte minst till alla er andra för supermysigt sällskap. Väl värt att köra "några" mil för. Längtar redan till nästa gång.
kramisar Eva

Helene sa...

TACK för en supertrevlig träff.
Kan inte vara annat än nöjd när jag får träffa andra som är smittade med scrapingvirus.
Längtar till nästa träff.

Ika sa...

Jag hade en jätte trevlig och givande söndag.
Tack för god mat och trevligt sällskap.
Detta gjorde ni bra!
Jag kommer absolut på nästa träff.
Kram Ika